19. nov 2020

Silkeborg Forsyning lytter til kunderne

5000 forsyningskunder i Silkeborg Kommune modtager torsdag en e-mail med et spørgeskema fra Silkeborg Forsyning. Vi vil gerne høre, hvad vores kunder mener om os, siger direktør Jens Bastrup.

Alle de omkring 94.000 borgere i Silkeborg Kommune nyder godt af Silkeborg Forsynings leverancer af fjernvarme og rent vand samt af håndteringen af affald og spildevand. Nu vil Silkeborg Forsyning gerne høre, hvad kunderne mener om selskabets aktiviteter og leverancer. Det fortæller direktør i Silkeborg Forsyning, Jens Bastrup:

- Vi er sat i verden for kundernes skyld. Vi leverer nem, grøn fjernvarme, godt drikkevand og en god miljøbevidst håndtering af spildevand og affald. Vi vil gerne udvikle os i takt med de forventninger, som vores omverden har til os. Derfor spørger vi kunderne, hvad de mener om os, siger Jens Bastrup i en pressemeddelelse fra forsyningen.

Bag undersøgelsen ligger et ønske fra Silkeborg Forsyning om at blive endnu bedre til det, som selskabet gør godt, men nok så vigtigt også at blive bedre til at lytte til kundernes behov og skabe gode løsninger sammen med dem.

- Vi har et godt og veldrevet forsyningsselskab med stor forsyningssikkerhed, men nu vil vi gerne begynde at bygge et lag ovenpå den sikre drift. Vi løfter derfor blikket, kigger på vores omverden og begynder i første omgang at lytte. Næste skridt bliver at inddrage vores interessenter i nye løsninger. Vi vil gerne gøre det endnu bedre sammen med andre, forklarer Jens Bastrup.

Undersøgelsen varer i omkring fire uger og Silkeborg Forsyning vil fortælle om resultaterne i begyndelsen af det nye år.