Service

Nyhed: Kommuniker! Men hvordan?

I takt med den øgede kommercialisering af fjernvarmeområdet, udvides kommunikationsopgaven til ikke alene at oplyse målgrupperne om praktiske forhold, men ligeledes at fastholde og rekruttere kunder. Dette kræver en bredere kommunikations-værktøjskasse. 

På dette kursus vil du blive introduceret til et meget simpelt værktøj, der kan hjælpe dig med at opnå en mere professionel tilgang til kommunikationsopgaven. Samtidig vil du få en introduktion til de vigtigste teorier og modeller inden for kommunikation.
For at få det optimale ud af kurset, opfordrer vi dig til at medbringe egne kommunikationsopgaver, som du kan arbejde med undervejs. Så du går fra kursusdagen med en kommunikationspakke, der er klar til at sende afsted.
 
Det lærer du på kurset:
• et simpelt kommunikationsværktøj
• de vigtigste kommunikationsteorier
• hvordan du i praksis anvender kommunikationsværktøjet på egne opgaver
 
På kurset vil du få udleveret bogen ”Ledelseskommunikation”, som blandt andet indeholder de emner som kurset omhandler.
 
Er kurset noget for dig:
Kurset er for dig, som laver kommunikationsopgaver i dit fjernvarmeselskab. Du har under kurset mulighed for at arbejde med egne kommunikationsopgaver.
For at opnå den optimale værdi for dit fjernvarmeselskab, anbefaler vi at du eller en anden relevant person fra selskabet deltager i kurset ”Strategisk kommunikation – få styr på kernebudskaberne!”
 
Underviser
Ann Starbæk Bager, Adjunkt, Aalborg Universitet
 
Program
Programmet er under udarbejdelse.
Ann Starbæk Bager

Underviser

Ann Starbæk Bager

Ann Starbæk Bager arbejder adjunkt i organisations- og ledelseskommunikation hos Aalborg Universitet, særligt arbejder hun med strategisk kommunikation i virksomheder og kommunale sammenhænge.