Landsmøde

Træfpunktudstilling 2022 - UDSOLGT

Ønsker du at være udstiller på Landsmøde 2022, og derved skabe synlighed om din virksomhed på årets største event i energisektoren? Så læs om mulighederne for at booke en stand eller træfpunkt her.

indendDe store forberedelser er i gang til branchens største møde Dansk Fjernvarmes landsmøde. Det er stedet, hvor leverandørerne kan netværke, pleje kundeforbindelser, skabe nye samt få masser af ny faglig viden. Som medlem af Fjernvarmens Informationsfond har leverandører til branchen mulighed for at deltage som udstillere. Der udbydes i år 129 udstillingssteder.

Bemærk: Træfpunktudstillingen er udsolgt!

Dansk Fjernvarmes landsmøde foregår den 27. – 28. oktober i Tivoli Hotel & Congress Center i København - og vi forventer et deltagerantal på over 2000 besøgende.

Stande og træfpunkter fordeler sig således, se venligst standplansoversigten her.

Husk, at alle deltagere skal tilmeldes via denne side.

Bestilling af forplejning

Du kan bestille standforplejning via dette link:

www.cphloungeexpo.com/dfl2022

Vær opmærksom på gældende frister for bestilling. 

Booking og information om træfpunkt/stand

Vi bruger et elektronisk bestillingsmodul for udstillere til landsmødet, som vi har brugt de seneste år. Med bestillingsmodulet skal I vælge jeres stand/træfpunkt pa samme made, som man booker plads i en biografsal.

I vil pa forhånd fa tilsendt et link og en kode, hvormed I skal logge ind i bestillingsmodulet og trykke på den/de ønskede pladser. I bestiller standpladser via modulet, og I kan se standstørrelse og andre specifikationer samt pris. Nar I har bestilt pladsen, bliver den straks markeret som solgt. Systemet er sat op, så I kan se, hvem der eventuelt allerede har booket standene/træfpunkterne omkring jeres ønskede plads, således at I kan vælge (eller fravælge) placeringer tæt pa samarbejdspartnere/konkurrenter. Det er ligeledes muligt at booke dobbelt stand eller flere træfpunkter i systemet, såfremt I ønsker mere plads.

Linket til bookingsystemet vil blive sendt til kontaktpersonerne hos FIF's medlemmer i uge 20. Hvis I ikke ved, hvem vi har stående som jeres kontaktperson, så kontakt Connie Sørensen på telefonnummer: 6163 0373.

Der vil blive mulighed for at bestille træfpunkt for B- og C-medlemmer den 23. maj fra kl. 10.00 og for A- og D-medlemmer den 30. maj kl. 10.00.

Priser på stand/træfpunkt/minitræfpunkt

 
Foyer
 
Træfpunkter (1-42)
Pris for træfpunkter: 26.000 kr.
 
Stande (S21-S36)
Pris for stand: 3 x 5 m: 47.000 kr. (1 stk. S24)
Pris for stand: 3 x 3 m: 28.000 kr.
Pris for stand: 3 x 2 m: 18.700 kr.
 
Sidesale
 
Træfpunkter (43-62 + 63-73)
Pris for træfpunkter: 22.000 kr.
 
Stande (S1-S2+S37-S47)
Pris for stand: 3 x 3 m*: 26.500 kr.
 
Minitræfpunkter
Pris for minitræfpunkter: 11.000 kr.
 
(Priserne er ekskl. moms). 

Hvad er en stand/træfpunkt/minitræfpunkt

 

Et træfpunkt består af:

  • Et rundt bord (Ø140 cm) med hvid dug og 4 stole.
  • Et displaysystem med spots og plads til tre plancher (A1 højformat B 59,4 x H 84,1 cm).
  • Adgang til landsmødet for max. 2 personer pr. virksomhed (yderligere deltagere til arrangementet betaler deltagergebyr til medlemspris). Købes der 2 træfpunkter eller deles træfpunktet med en anden virksomhed, er der stadig max. 2 personer inkluderet i prisen.
  • En kort firmaprofil i udstilleroversigten i landsmødeappen.
Displaysystemet er til fri brug for plancher med tekst og illustrationer samt naturligvis firmanavn og logo. Plancherne skal opklæbes på 5-10 mm skumplade, og der vil være velcrobånd at finde på stedet til ophængning af plancherne. På displaysystemet vil der være brochureholdere i A4-format.
 
Det er ikke tilladt at medbringe roll ups og andre genstande, der ikke kan være på eller under bordet.
 
Et minitræfpunkt består af:
  • Et højt cafébord Ø60 cm. Der er mulighed for udlevering af 2 barstole.
  • Profilering af firmanavn på bordstander.
  • Adgang til landsmødet for max. 1 person pr. virksomhed (yderligere deltagere til arrangementet betaler deltagergebyr til medlemspris.)
  • En kort firmaprofil i udstilleroversigten i landsmødeappen.
Der er ikke mulighed for displaysystemer på minitræfpunkterne. Det er ikke tilladt at medbringe roll ups og andre genstande, der ikke kan være på eller under bordet.
 
En stand består af:
  • Et defineret m2 areal til fri afbenyttelse.
  • Adgang til landsmødet for max. 2 personer pr. virksomhed (yderligere deltagere til arrangementet betaler mødegebyr til medlemspris). Købes der 2 stande eller deles standen med en anden virksomhed, er der stadig max. 2 personer inkluderet i prisen.
  • En kort firmaprofil i udstilleroversigten i landsmødeappen.
På standene er gulvarealet til frit brug for egne medbragte materialer, udstillingssystemer og produkter. De opsatte skillevægge kan anvendes til at montere plancher på med klæbepuder eller kroge (der må ikke bores hul).
 
Begrænsning:
Det er ikke muligt at bestille mere end 2 træfpunkter pr. virksomhed.
Det er ikke muligt at bestille mere end 1 minitræfpunkt pr. virksomhed.
Det er ikke muligt at bestille mere end 3 stande pr. virksomhed (9 m).
 

Udstillerbetingelser

Her finder du udstillerbetingelserne. Udstillerbetingelserne skal underskrives og returneres til FIF inden den 31. august 2022.
Se udstillerbetingelser her

Se Exhibitors Handbook her

Mere information

Når I har bestilt en stand/træfpunkt, vil vi efterfølgende holde jer løbende orienteret pr. mail med mere praktisk information.
Al information om Dansk Fjernvarmes landsmøde, udstillingsplan, priser, bestilling af forplejning og møbler mv. findes på hjemmesiden og opdateres løbende. 
Læs mere her.

Se printvenlig invitation.

Mulighed for dagsbilletter

Flere udstillere har efterlyst muligheden for at købe en dagsbillet til landsmødet. Det skal sikre, at flere får mulighed for at deltage. Det bliver nu muligt. De mange, der vælger at deltage begge dage, opnår fortsat den mest fordelagtige pris.

Der er følgende muligheder til landsmødet i år:

  • Billetpris for begge dage: 2.370 kr. ekskl. moms
  • Billetpris for torsdag: 1.650 kr. ekskl. moms
  • Billetpris for fredag: 1.125 kr. ekskl. moms

Du bedes aflevere de brugte navneskilte ved sekretariatet torsdag.

 

FAQ 

Annoncering i Fjernvarmens landsmødenummer

Fortæl dine kunder, at I udstiller på landsmødet via en annonce i Fjernvarmens landsmødenummer – nr. 5 – der udkommer 16. oktober.

Der er normalt rift om disse annoncer, så book i god tid via annoncer@danskfjernvarme.dk 

Hotel og tilmelding
Du kan bestille hotel og tilmelde alle deltagere til landsmødet via Dansk Fjernvarmes hjemmeside. Du er ikke automatisk tilmeldt, selv du har booket udstillingssted.

Dansk Fjernvarme fratrækker udstillerrabatten inden faktura for deltagelse udsendes.

Dansk Fjernvarme åbner for tilmelding til Landsmøde 2022 og booking af hotel den 9. juni 2022 kl. 9.00

Internet m.v.

Der er trådløst internet i Tivoli Hotel og Congress Center.  

Udstiller-app

I år benyttes den samme app som sidste år. I app´en vil I kunne finde alle informationer om landsmødet, såsom program og deltagerliste. I app´en er der også en udstilleroversigt, hvor hver udstiller præsenteres med en tekst og logo.

Senest 1. oktober skal I skrive jeres profiltekst og uploade jeres logo. Jeres firmanavn, stand- eller træfpunktnummer og hjemmesideadresse vil allerede stå der.

For jer som udstillede i 2021, vil den profiltekst I brugte være ført over, og I kan således rette i teksten eller godkende den.

Åbningstider

Udstillingen åbner torsdag kl. 10.00 og lukker kl. 17.30.

Fredag åbner udstillingen og landsmødet kl. 9.00 og slutter kl. 13.00.

Udstiller forpligter sig til fredag at holde sin stand/træfpunkt bemandet til kl. 13.00.

STANDE/TRÆFPUNKTER

A1 poster til displaysystem

Ønsker du hjælp til udarbejdelse af posters til dit træfpunkt af professionelle folk, så send logo, udkast til tekst og grafik til FIF, Connie Sørensen på tlf. 7630 8038 eller cs@informationsfond.dk. Du modtager naturligvis korrektur inden tryk. Opgaven løses efter betaling pr. timeforbrug.

Alternativt kan du fremsende færdigt materiale til cs@informationsfond.dk som pdf-fil. Så sørger FIF for, at dine posters er ophængt, når du ankommer.

Eksterne standbyggere

Hvis du har en ekstern standbygger til at opbygge din stand, bedes firmanavn på denne venligst oplyst til FIF, Connie Sørensen på tlf. 7630 8038 eller cs@informationsfond.dk eller til Peter hos NIM Brandboard på pvj@nim-brandboard.dk.

Eksterne standbyggere skal være færdige med opsætning senest kl. 24.00 onsdag den 26. oktober.

Møbler og evt. hjælp til færdig stand

Du har mulighed for at bestille møblering til din stand eller bede om et grafisk oplæg og tilbud på færdig stand. Kontakt venligst FIF, Connie Sørensen på tlf. 7630 8038 eller cs@informationsfond.dk

Dette skal gøres senest den 20. september.

PC-skærm til træfpunkt

Du har mulighed for at bestille en PC-skærm integreret i displaysystemet til træfpunkter, hvis du ønsker dette. Kontakt FIF, Connie Sørensen på tlf. 7630 8038 eller cs@informationsfond.dk.

Bestilling skal ske senest den 13. september 2022.

Standvægge

Hvis du har booket en stand og selv medbringer egne standvægge, skal de ”almindelige” standvægge afbestilles hos FIF, Connie Sørensen på tlf. 7630 8038 eller cs@informationsfond.dk.

Afbestilling skal ske senest den 13. september 2022

Tidspunkt for nedtagning af stande

Stande skal tages nedtages efter landsmødets afslutning fredag eftermiddag den 28. oktober senest kl. 18.00.

Du bedes selv sørge for at tage dit materiale og plancher med hjem, ellers vil det blive smidt ud. Har du fået udfærdiget ekstra udsmykning gennem FIF – banner, topring eller andet – tager FIFgerne materialet med hjem og opbevarer det til næste landsmøde. Du skal blot huske at aftale det inden med FIF, Connie Sørensen på tlf. 7630 8038 eller cs@informationsfond.dk