Landsmøde

Afholdt: Information til udstillere

Landsmødet er et samlingspunkt for hele energibranchen, og det er derfor en oplagt mulighed for at skabe synlighed omkring din virksomhed på den store træfpunktudstilling. Bemærk udstillingen er UDSOLGT

 

LANDSMØDET BLEV AFHOLDT I AALBORG DEN 28.-29. OKTOBER 2021.

De store forberedelser er i gang til branchens største møde Dansk Fjernvarmes landsmøde. Det er stedet, hvor leverandørerne kan netværke, pleje kundeforbindelser, skabe nye samt få masser af ny faglig viden. Som medlem af FIF Marketing har leverandører til branchen mulighed for at deltage som udstillere. Der udbydes i år 139 udstillingssteder.

Årets landsmøde foregår den 28. – 29. oktober i Aalborg Kongres & Kultur Center - og vi forventer et deltagerantal på over 2000 besøgende.

Stande og træfpunkter fordeler sig således, se venligst udstilleroversigten her.
  • 74 træfpunkter
  • 49 stande
  • 16 mini-træfpunkter

Bemærk: udstillingen er udsolgt!

Husk, at alle deltagere skal tilmeldes via denne side.

 

Priser på stand/træfpunkt/minitræfpunkt

Område A, Foyer/ Forhal
Træfpunkter (1-20 + 45-48)
Pris for træfpunkter: 25.500 kr.
 
Stande (AA-AS) NB! Sidevægge på stande i foyer må højest gå 1 m ud fra bagvæggen.
Pris for stand: 3 x 3 m*: 27.500 kr.
Pris for stand: 2 x 8 m: 49.500 kr.
 
Område B, Fundamentet
Træfpunkter (21-44)
Pris for træfpunkter: 21.500 kr.
 
Stande (BA-BL)
Pris for stand: 3 x 2 m*: 17.500 kr.
 
Område C, Europahallen og Europahal Foyer
Træfpunkter (49-74)
Pris for træfpunkter: 18.500 kr.
 
Stande (CA-CR)
Pris for stand: 3 x 2 m*: 14.500 kr.
Pris for stand: 2 x 8 m: 38.500 kr. 
 
Alle minitræfpunkter i Foyer/Forhal/Fundamentet/Europahal/Europahal Foyer
Pris for minitræfpunkter: 10.500 kr.
 
(Priserne er excl. moms).

* mulighed for tilkøb af 1 eller 2 ekstra stande.

Hvad er en stand/træfpunkt/minitræfpunkt

Et træfpunkt består af:

  • Et rundt bord (Ø140 cm) med hvid dug og 6 stole.
  • Et displaysystem med spots og plads til tre plancher (A1 højformat B 59,4 x H 84,1 cm).
  • Adgang til landsmødet for max. 2 personer pr. virksomhed (yderligere deltagere til arrangementet betaler deltagergebyr til medlemspris). Købes der 2 træfpunkter eller deles træfpunktet med en anden virksomhed, er der stadig max. 2 personer inkluderet i prisen.
  • En kort firmaprofil i udstilleroversigten i landsmødeappen.
Displaysystemet er til fri brug for plancher med tekst og illustrationer samt naturligvis firmanavn og logo. Plancherne skal opklæbes på 5-10 mm skumplade, og der vil være velcrobånd at finde på stedet til ophængning af plancherne. På displaysystemet vil der være brochureholdere i A4-format.
 
Det er ikke tilladt at medbringe roll ups og andre genstande, der ikke kan være på eller under bordet.
 
Et minitræfpunkt består af:
  • Et højt cafébord Ø60 cm. Der er mulighed for udlevering af 2 barstole.
  • Profilering af firmanavn på bordstander.
  • Adgang til landsmødet for max. 1 person pr. virksomhed (yderligere deltagere til arrangementet betaler deltagergebyr til medlemspris.)
  • En kort firmaprofil i udstilleroversigten i landsmødeappen.
Der er ikke mulighed for displaysystemer på minitræfpunkterne. Det er ikke tilladt at medbringe roll ups og andre genstande, der ikke kan være på eller under bordet.
 
En stand består af:
  • Et defineret m2 areal til fri afbenyttelse.
  • Adgang til landsmødet for max. 2 personer pr. virksomhed (yderligere deltagere til arrangementet betaler mødegebyr til medlemspris). Købes der 2 stande eller deles standen med en anden virksomhed, er der stadig max. 2 personer inkluderet i prisen.
  • En kort firmaprofil i udstilleroversigten i landsmødeappen.
På standene er gulvarealet til frit brug for egne medbragte materialer, udstillingssystemer og produkter. De opsatte skillevægge kan anvendes til at montere plancher på med klæbepuder eller kroge (der må ikke bores hul).
 
Begrænsning:
Det er ikke muligt at bestille mere end 2 træfpunkter pr. virksomhed.
Det er ikke muligt at bestille mere end 1 minitræfpunkt pr. virksomhed.
Det er ikke muligt at bestille mere end 3 stande pr. virksomhed (9 m).
 

Mere information

Når I har bestilt en stand/træfpunkt, vil vi efterfølgende holde jer løbende orienteret pr. mail med mere praktisk information.
Al information om Dansk Fjernvarmes landsmøde, udstillingsplan, priser, bestilling af forplejning og møbler mv. findes på hjemmesiden og opdateres løbende.

Se printvenlig invitation.

Flere nye tiltag i 2021

Dansk Fjernvarme og FIF Marketing har siden landsmødet i 2019 været i dialog med en række leverandører for at drøfte, hvordan vi kan udvikle landsmødet og samtidig beholde det høje faglige niveau og den uformelle stemning, som landsmødet er kendt for.

Dialogen har resulteret i et par nye tiltag:

Mulighed for dagsbilletter

Flere udstillere har efterlyst muligheden for at købe en dagsbillet til landsmødet. Det skal sikre, at flere får mulighed for at deltage. Det bliver nu muligt. De mange, der vælger at deltage begge dage, opnår fortsat den mest fordelagtige pris.

Der er følgende muligheder til landsmødet i år:

  • Billetpris for begge dage: 2.295 kr. ekskl. moms
  • Billetpris for torsdag: 1.625 kr. ekskl. moms
  • Billetpris for fredag: 1.095 kr. ekskl. moms

Du bedes aflevere de brugte navneskilte ved sekretariatet torsdag.

Ingen drikkevarebilletter i 2021

I 2019 forsøgte vi, at flytte udskænkning af alkohol til en række netværkslounges, hvilket blev modtaget med blandet respons. Dansk Fjernvarme, FIF Marketing og en række udstillere har derfor sammen fundet frem til ny løsning for landsmødet fremover.

Det vil fortsat ikke være muligt at servere alkohol i udstillingsområdet.

Derimod vil man kunne netværke og nyde en øl, sodavand eller et glas vin i de uformelle rammer i Jazzbaren på 1. sal. Betalingen herfor sker direkte til AKKC. Der kan betales kontant eller med kreditkort.

Jazzbaren er åben torsdag fra kl. 14.00 - 17.30.

Dansk Fjernvarme og FIF Markering håber, at både udstillere og deltagere vil tage godt imod det nye tiltag og respektere, at drikkevarerne ikke må indtages i udstillingsområdet.

Som en konsekvens af det nye tiltag, vil der ikke være drikkevarebilletter i år.

Øvrig forplejning så som vand, sodavand m.m. sker som vanligt gennem konferencestedet. Åbning for bestilling af forplejning sker efter sommerferien.

FAQ

Aftenarrangementet

Bordplanen til aftenarrangementet torsdag laves igen i år hjemmefra, idet der tages udgangspunkt i den rækkefølge, deltagerne har tilmeldt sig. Det er muligt at sende ønsker til bordplacering til jed@danskfjernvarme.dk senest torsdag den 21. oktober. Dansk Fjernvarme vil gøre deres bedste for at imødekomme så mange ønsker som muligt. Det er dog en forudsætning, at begge parter har ønsket at blive placeret sammen.

Annoncering i Fjernvarmens landsmødenummer

Fortæl dine kunder, at I udstiller på landsmødet via en annonce i Fjernvarmens landsmødenummer – nr. 5 – der udkommer 12. oktober.

Der er normalt rift om disse annoncer, så book i god tid via annoncer@danskfjernvarme.dk – eller ring til Isa Kjerkegaard på tlf. 4050 0971. 

"SES VI??" - badge til annonce og evt. mailsignatur
Dansk Fjernvarme har udarbejdet en badge, som vi opfordrer jer til at bruge i jeres markedsføring for at synliggøre, at I deltager på landsmødet. Tryk her for at hente pdf-fil til tryksager og png-fil til web.

Sæt f.eks. badgen på jeres annonce i fjernvarmens landsmødenummer og gør opmærksom på, at I er en del af landsmødet.

Hotel og tilmelding
Du kan bestille hotel og tilmelde alle deltagere til landsmødet via Dansk Fjernvarmes hjemmeside. Du er ikke automatisk tilmeldt, selv du har booket udstillingssted.

Dansk Fjernvarme fratrækker udstillerrabatten inden faktura for deltagelse udsendes.

Internet m.v.

Der er trådløst internet i Aalborg Kongres & Kultur Center. 

Parkering

Det koster kr. 7,- pr. time mellem kl. 8.00 og 18.00 at parkere i området (max kr. 35,- pr. døgn). Der skal betales via opstillede automater og nummerplade indtastes. Parkeringsbilletten bliver ikke refunderet.

Udstiller-app

I år benyttes den samme app som sidste år. I app´en vil I kunne finde alle informationer om landsmødet, såsom program og deltagerliste. I app´en er der også en udstilleroversigt, hvor hver udstiller præsenteres med en tekst og logo.

Senest 1. oktober skal I skrive jeres profiltekst og uploade jeres logo. Jeres firmanavn, stand- eller træfpunktnummer og hjemmesideadresse vil allerede stå der.

For jer som udstillede i 2019, vil den profiltekst I brugte være ført over, og I kan således rette i teksten eller godkende den.

Åbningstider

Udstillingen åbner torsdag kl. 10.00 og lukker kl. 17.30.

Fredag åbner udstillingen og landsmødet kl. 9.00 og slutter kl. 13.00.

Udstiller forpligter sig til fredag at holde sin stand/træfpunkt bemandet til kl. 13.00.

 

STANDE/TRÆFPUNKTER

A1 poster til displaysystem

Ønsker du hjælp til udarbejdelse af posters til dit træfpunkt af professionelle folk, så send logo, udkast til tekst og grafik til FIF Marketing, Connie Sørensen på tlf. 7630 8038 eller cs@fif-marketing.dk. Du modtager naturligvis korrektur inden tryk. Opgaven løses efter betaling pr. timeforbrug.

Alternativt kan du fremsende færdigt materiale til cs@fif-marketing.dk som pdf-fil. Så sørger FIF Marketing for, at dine posters er ophængt, når du ankommer. Pris for tryk af tre poster er kr. 2.800,-.

Bestilling af poster skal ske senest den 1. oktober 2021.

Eksterne standbyggere

Hvis du har en ekstern standbygger til at opbygge din stand, bedes firmanavn på denne venligst oplyst til FIF Marketing, Connie Sørensen på tlf. 7630 8038 eller cs@fif-marketing.dk eller til Peter hos NIM Brandboard på pvj@nim-brandboard.dk.

Eksterne standbyggere skal være færdige med opsætning senest kl. 24.00 onsdag den 27. oktober.

Levering af udstillingsmateriale til landsmødet

Hvis du ønsker at sende udstillingsmateriale til Aalborg Kongres & Kultur Center (AKKC), skal materialet være markeret med tydeligt firmanavn og stand-/træfpunktnummer. Afleveringsdato følger hurtigst muligt.

Møbler og evt. hjælp til færdig stand

Du har mulighed for at bestille møblering til din stand eller bede om et grafisk oplæg og tilbud på færdig stand. Kontakt venligst FIF Marketing, Connie Sørensen på tlf. 7630 8038 eller cs@fif-marketing.dk

Dette skal gøres senest den 20. september.

PC-skærm til træfpunkt

Du har mulighed for at bestille en PC-skærm integreret i displaysystemet til træfpunkter, hvis du ønsker dette. Kontakt FIF Marketing, Connie Sørensen på tlf. 7630 8038 eller cs@fif-marketing.dk.

Bestilling skal ske senest den 13. september 2019.

Standvægge

Hvis du har booket en stand og selv medbringer egne standvægge, skal de ”almindelige” standvægge afbestilles hos FIF Marketing, Connie Sørensen på tlf. 7630 8038 eller cs@fif-marketing.dk.

Afbestilling skal ske senest den 13. september 2019.

Tidspunkt for opstilling af stande

Særligt standbyggere kan få adgang til AKKC fra onsdag eftermiddag indtil kl. 24.00. Det forventes, at alle standvægge og gulvtæpper er klar ca. kl. 17.00. Men vi anbefaler, at du kontakter Peter Vedel Jakobsen hos NIM Brandboard på tlf. 6611 0525 for at høre, hvornår din stand forventes færdigopstillet.

Træfpunkter og minitræfpunkter er færdigopstillet torsdag morgen kl. 7.00.

Tidspunkt for nedtagning af stande

Stande skal tages nedtages efter landsmødets afslutning fredag eftermiddag den 29. oktober senest kl. 18.00.

Du bedes selv sørge for at tage dit materiale og plancher med hjem, ellers vil det blive smidt ud. Har du fået udfærdiget ekstra udsmykning gennem FIF Marketing – banner, topring eller andet – tager FIF Marketing gerne materialet med hjem og opbevarer det til næste landsmøde. Du skal blot huske at aftale det inden med FIF Marketing, Connie Sørensen på tlf. 7630 8038 eller cs@fif-marketing.dk

Forplejning - udstillere 

Snacks, småkager, frugt, vand m.v. til standene/træfpunkterne skal bestilles hos restaurant AKKC by MEST senest den 11. oktober. 
Link til bestilling af forplejning


Bestilling af frokost/lunchbokse
Bestilling af frokost/lunchboks kan foretages samtidig med tilmelding til landsmødet på Dansk Fjernvarmes hjemmeside.

I Restaurant AKKC by MEST, serveres der frokost frem til 14.30
I øvrige frokostlokaler serveres der frokost fra kl.- 12.00 - 13.00.

Kaffebarer
Der vil ligesom sidste år blive opstillet kaffebarer i Foyeren, Fundamentet og i Europahallen. Prisen for fri kaffe er indregnet i prisen for alle træfpunkter/stande efter størrelsen på standen og antal træfpunkter. Det er ikke muligt at fravælge fri kaffe.

Kaffen kan frit hentes ved kaffebarerne af alle udstillere i de mængder, man har behov for.

Regler om udskænkning/servering
Vi gør opmærksom på, at Restaurant AKKC by MEST har eneret på levering af spise- og drikkevarer, der udleveres fra stande og træfpunkter. Udlevering af små smagsprøver (inklusive reklamegaver og logoartikler) må finde sted.

Medbringer I f.eks. vandflasker med logo, skal der laves en udskænkningsaftale med Restaurant AKKC by MEST

Ønskes udlevering af særlige spise- og drikkevarer, kan dette kun finde sted efter nærmere aftale med restauranten på tlf. 9812 5499. Står varen ikke på bestillingslisten, kan restaurationen som regel indkøbe den ønskede vare. Bemærk, at det ikke er tilladt at udskænke alkoholiske drikkevare på stande eller træfpunkter.

Er der spørgsmål hertil så kontakt enten Connie på 7630 8038.

Udstillerbetingelser

Udstillerbetingelser skal underskrives, scannes og sendes til FIF Marketing pr. mail til cs@fif-marketing.dk 
Hent udstillerbetingelser her.