Landsmøde

Træfpunktudstilling Landsmøde 2021

Landsmødet er et samlingspunkt for hele energibranchen, og det er derfor en oplagt mulighed for at skabe synlighed omkring din virksomhed samt pleje dine kunder i branchen - og møde nye.

 

De store forberedelser er i gang til branchens største møde Dansk Fjernvarmes landsmøde. Det er stedet, hvor leverandørerne kan netværke, pleje kundeforbindelser, skabe nye samt få masser af ny faglig viden. Som medlem af FIF Marketing har leverandører til branchen mulighed for at deltage som udstillere. Der udbydes i år 139 udstillingssteder.

Årets landsmøde foregår den 28. – 29. oktober i Aalborg Kongres & Kultur Center - og vi forventer et deltagerantal på over 2000 besøgende. Der er altid rift om pladserne, så vær klar, når vi snart åbner for bookingen af udstillerpladser.

Stande og træfpunkter fordeler sig således, se venligst udstilleroversigten her.
  • 74 træfpunkter
  • 49 stande
  • 16 mini-træfpunkter
 
VIGTIGT - NY BOOKINGSTRUKTUR: Booking og information om træfpunkt/stand
 
Det har tidligere været således, at der kunne sendes en mail fra kl. 6.00 om morgenen om den ønskede placering. Det lavede vi om på sidste år. Vi bruger igen det elektroniske bestillingsmodul for udstillere til landsmødet som vi brugte for første gang sidste år. Med bestillingsmodulet skal I vælge jeres stand/træfpunkt på samme måde, som man booker plads i en biografsal.
 
I vil på forhånd få tilsendt et link og en kode, hvormed I skal logge ind i bestillingsmodulet og trykke på den/de ønskede pladser. I bestiller standpladser via modulet, og I kan se standstørrelse og andre specifikationer samt pris. Når I har bestilt pladsen, bliver den straks markeret som solgt. Systemet er sat op, så I kan se, hvem der eventuelt allerede har booket standene/træfpunkterne omkring jeres ønskede plads, således at I kan vælge (eller fravælge) placeringer tæt på samarbejdspartnere/konkurrenter. Det er ligeledes muligt at booke dobbelt stand eller flere træfpunkter i systemet, såfremt I ønsker mere plads.
 
Hovedparten af jer kender allerede systemet, da det blev brugt sidste år og er en udvidelse af TaskCommunicator, hvor I selv har skullet sende profiltekst og logo ind via TaskCommunicator til landsmødeappen.
 
Linket til bookingsystemet vil blive sendt til kontaktpersonerne hos FIF Marketings medlemmer i uge 31. Hvis I ikke ved, hvem vi har stående som jeres kontaktperson, så kontakt Connie Sørensen på 7630 8038.
 
Der vil blive mulighed for at bestille træfpunkt for B- og C-medlemmer den 16. august fra kl. 10.00 og for A- og D-medlemmer den 23. august kl. 10.00.
 
Medlemskab
Tilhører I gruppe A eller D og ønsker at ændre kontingentgruppe til B eller C, for at få mulighed for at reservere en uge før, skal dette ske snarest muligt.
 
Vi ser frem til at byde jer velkommen til et godt landsmøde!
 
Med venlig hilsen
FIF Marketing

Priser på stand/træfpunkt/minitræfpunkt

Område A, Foyer/ Forhal
Træfpunkter (1-20 + 45-48)
Pris for træfpunkter: 25.500 kr.
 
Stande (AA-AS) NB! Sidevægge på stande i foyer må højest gå 1 m ud fra bagvæggen.
Pris for stand: 3 x 3 m*: 27.500 kr.
Pris for stand: 2 x 8 m: 49.500 kr.
 
Område B, Fundamentet
Træfpunkter (21-44)
Pris for træfpunkter: 21.500 kr.
 
Stande (BA-BL)
Pris for stand: 3 x 2 m*: 17.500 kr.
 
Område C, Europahallen og Europahal Foyer
Træfpunkter (49-74)
Pris for træfpunkter: 18.500 kr.
 
Stande (CA-CR)
Pris for stand: 3 x 2 m*: 14.500 kr.
Pris for stand: 2 x 8 m: 38.500 kr. 
 
Alle minitræfpunkter i Foyer/Forhal/Fundamentet/Europahal/Europahal Foyer
Pris for minitræfpunkter: 10.500 kr.
 
(Priserne er excl. moms).

* mulighed for tilkøb af 1 eller 2 ekstra stande.

Hvad er en stand/træfpunkt/minitræfpunkt

Et træfpunkt består af:

  • Et rundt bord (Ø140 cm) med hvid dug og 6 stole.
  • Et displaysystem med spots og plads til tre plancher (A1 højformat B 59,4 x H 84,1 cm).
  • Adgang til landsmødet for max. 2 personer pr. virksomhed (yderligere deltagere til arrangementet betaler deltagergebyr til medlemspris). Købes der 2 træfpunkter eller deles træfpunktet med en anden virksomhed, er der stadig max. 2 personer inkluderet i prisen.
  • En kort firmaprofil i udstilleroversigten i landsmødeappen.
Displaysystemet er til fri brug for plancher med tekst og illustrationer samt naturligvis firmanavn og logo. Plancherne skal opklæbes på 5-10 mm skumplade, og der vil være velcrobånd at finde på stedet til ophængning af plancherne. På displaysystemet vil der være brochureholdere i A4-format.
 
Det er ikke tilladt at medbringe roll ups og andre genstande, der ikke kan være på eller under bordet.
 
Et minitræfpunkt består af:
  • Et højt cafébord Ø60 cm. Der er mulighed for udlevering af 2 barstole.
  • Profilering af firmanavn på bordstander.
  • Adgang til landsmødet for max. 1 person pr. virksomhed (yderligere deltagere til arrangementet betaler deltagergebyr til medlemspris.)
  • En kort firmaprofil i udstilleroversigten i landsmødeappen.
Der er ikke mulighed for displaysystemer på minitræfpunkterne. Det er ikke tilladt at medbringe roll ups og andre genstande, der ikke kan være på eller under bordet.
 
En stand består af:
  • Et defineret m2 areal til fri afbenyttelse.
  • Adgang til landsmødet for max. 2 personer pr. virksomhed (yderligere deltagere til arrangementet betaler mødegebyr til medlemspris). Købes der 2 stande eller deles standen med en anden virksomhed, er der stadig max. 2 personer inkluderet i prisen.
  • En kort firmaprofil i udstilleroversigten i landsmødeappen.
På standene er gulvarealet til frit brug for egne medbragte materialer, udstillingssystemer og produkter. De opsatte skillevægge kan anvendes til at montere plancher på med klæbepuder eller kroge (der må ikke bores hul).
 
Begrænsning:
Det er ikke muligt at bestille mere end 2 træfpunkter pr. virksomhed.
Det er ikke muligt at bestille mere end 1 minitræfpunkt pr. virksomhed.
Det er ikke muligt at bestille mere end 3 stande pr. virksomhed (9 m).
 

Mere information

Når I har bestilt en stand/træfpunkt, vil vi efterfølgende holde jer løbende orienteret pr. mail med mere praktisk information.
Al information om Dansk Fjernvarmes landsmøde, udstillingsplan, priser, bestilling af forplejning og møbler mv. findes på hjemmesiden og opdateres løbende.

Se printvenlig invitation.