01. jan 0001

Fakta om nyhedsbreve

Dansk Fjernvarme udgiver fire nyhedsbreve med meget forskelligt indhold. Læs her, hvad du får ud af at modtage de enkelte nyhedsbreve i din indbakke.

Dagens overblik
Et morgenfriskt nyhedsbrev, der giver et overblik over, hvad der bliver sagt og skrevet om fjernvarme, forsyning og energi. Her får du nyheder fra Dansk Fjernvarme og foreningens medlemmer, navnenyt og et overblik over dagens vigtigste artikler og debatindlæg i netmedier, aviser, radio og tv.
Udkommer: Alle hverdage omkring klokken 9.15

Viden & Netværk
Nyhedsbrevet holder dig løbende orienteret om Dansk Fjernvarmes arrangementer og de mange uddannelsestilbud, vi tilbyder året rundt. Her kan du finde masser af inspiration til kompetenceudvikling og tilmelde dig alle vores møder, temadage og kurser.
Udkommer: Hver anden onsdag

Forsyning & Energi
Et temabaseret nyhedsbrev, som sætter fokus på aktuelle sager fra energi- og forsyningsverdenen gennem nyheder, interviews og reportager – ofte suppleret med Dansk Fjernvarmes og andre aktørers synspunkter.
Udkommer: Hver anden uge

MedlemsNyt
Et eksklusivt nyhedsbrev til medlemmer af Dansk Fjernvarme – fyldt med faglig viden, som er væsentlig for dit selskab, og værktøjer og vejledninger, der kan gøre dit arbejdsliv lettere og inspirere til faglig og strategisk udvikling. Her får du også nyt fra Dansk Fjernvarme og et indblik i foreningens politiske arbejde.
Udkommer: Hver torsdag
Hvem kan abonnere: Kun medlemmer af Dansk Fjernvarme

Tilmeld dig nyhedsbrevene

Pressekontakt

Dansk Fjernvarme lægger vægt på hurtig og åben dialog med journalister.Vi svarer hurtigst muligt på spørgsmål. Her kan du finde vores kontaktinfo.

Pressebilleder

Alle medier er velkommen til at bruge vores pressebilleder i forbindelse med redaktionel omtale af Dansk Fjernvarme.

05. maj 2017

Dansk Fjernvarme

Dansk Fjernvarme er fjernvarmens brancheorganisation og dækker 99 procent af fjernvarmeproduktionen i Danmark.

Tænketanken Grøn Energi

Grøn Energi blev etableret i 2012 som en tænketank, der skaber viden om bæredygtige energisystemer.

Nyhedsbrev

Tilmeld Nyhedsbrev
Afmeld Nyhedsbrev

01. jan 2016

Få magasinet Fjernvarmen

Er du journalist, kan du få tilsendt magasinet Fjernvarmen - kvit og frit. Det udkommer 7 gange om året med nyheder, reportager og med andet fra fjernvarmeverden og energisektoren.

18. aug 2017

Fakta om fjernvarme

1.713.499 danske husstande forsynes i dag med fjernvarme, og 60 procent af al fjernvarmen er baseret på grøn energi. Se flere fakta om fjernvarme i Danmark.